Tijdslijn Traject Smarketing in Verbinding
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Bevestiging deelname
Check-in gesprek (1-op-1)
Samen brengen we de huidige marketingaanpak in kaart:
Welke acties lopen er al?
Wie voert ze uit en met welke kennis?
welke data is beschikbaar en via welke kanalen?
We leggen groeikansen en professionaliseringsmogelijkheden bloot.
Online audit
Vanuit het perspectief van de deelnemer analyseren we de huidige stand van zaken, inzichten en ervaringen in hun marketingactiviteiten.
Live Kick-off (3 dagen)
Doelgroep bepaling + doelgroep(en) kansen
Tone of voice en communicatiestrategie bepalen
Werken met de juiste kanalen & KPI's
Funnel-opbouw en datagestuurd marketingplan
Resultaat: een concreet, gedragen marketingplan dat werkt
3 X 1-op-1 mentoringsessies (live, 60 min.)
Persoonlijke opvolging: evaluatie van acties, optimalisatie van tools en creatieve sparring om sterkere keuzes te maken
Live terugkomdag
We bouwen een marketingplan voor de komende maanden. Met meer duidelijkheid en visie ontstaat rust, richting en daadkracht.
Resultatenanalyse (1-op-1)
Evaluatie van behaalde resultaten, bijsturing waar nodig, en het scherpstellen van nieuwe marketingopportuniteiten
Deelname Pure Focusdag
Een inspirerende boost met andere ondernemers, om nieuwe ideeën te toetsen en verdere groei te stimuleren